Bine v-am gasit!

Astazi lansez acest proiect legat de boardgame-uri, pe care il framant in creuzetul meu interior de ceva timp.

De acum incolo, pe acest blog veti gasi descrieri ale boardgame-urilor pe care am avut ocazia sa le joc si ale beneficiilor pe care eu consider ca le-ar avea cineva de pe urma lor.

La sectiunea De ce Boardgame-uri? veti gasi o motivatie personala a acestui proiect.

La sectiunea Contact, veti gasi informatii despre cum puteti intra in legatura cu mine si ce boardgame-uri puteti experimenta cu ajutorul meu.

Sa jucati bine!🙂

8 comments so far

  1. alex m on

    Imi place ideea. Auzisem ceva de la Clau despre voi si boardgames, dar foarte vag. Abia astept sa le descopar prin intermediul tau.🙂

  2. iulianf on

    Multumesc, Alex, stai prin zona atunci🙂.

    • alex m on

      pai cam stau prin zona😀.. if you know what I mean…

  3. iulianf on

    :))) Asa e, la tine se potriveste si la propriu si la figurat.

  4. Di Adi on

    Salutare!

    Sunt curios cati cunoscatori vor posta pe acest blog, si cati dintre ei vor fi din Craiova.
    Faci parte dintr-o specie rara, insa nu pe cale de disparitie, ci pe cale de aparitie.🙂

    M-am gandit si eu la o urare de final care sa se potriveasca subiectului discutat (in genul formulei pe care ai adaptat-o tu, „Sa jucati bine!”), si m-am oprit la „Masa intinsa!” (vezi boardgame-ul Axis&Allies).🙂

  5. iulianf on

    Doamnelor si domnilor,

    Omul cu nume ciudat de mai sus este nimeni altul decat cel care m-a initiat in acest univers fascinant al boardgame-urilor.
    Asa ca, daca va bucurati vreodata ca am demarat acest proiect, ganditi-va cu un dram de recunostinta si la el🙂.

    Multumesc, Di Adi!

  6. Boardgames BLOG on

    Ehee…Tot olteni de-ai mei…Eu sunt din Slatina…mutat in Bucuresti…🙂

  7. iulianf on

    Sa faci cinste numelui oltenesc acolo in capitala :)!


Lasă un răspuns

